PDF soccerjerseys wholesale.co ☆ Elusan Kasih PDF Î

elusan kindle kasih download Elusan Kasih KindleT itulah takdir bagai menyatukan dia dengan FazzuraBagi Fazzura dia hanya mahu lelaki ini membenci dirinya Dia hanya janda yang tidak layak untuk berdampingan dengan jejaka sempurna seperti Riyadh“Aku dah agak keluarga aku sendiri pun tak nak bela orang gila ni Kau pulak yang teringin nak bela Tu pun sebab anak anak aku je Kalau tak sebab anak anak aku ni tak mungkin kau nak dengan aku Aku ni janda Cacat Gila” Siti FazzuraKehendak orang tua Fazzura yang ingin dia berkahwin dengan lelaki yang merangkap sepupunya sendiri membuatkan Fazzura kian terluka Menerima Ammar Haikal sepupunya sendiri umpama menyerahkan diri untuk ter.

T itulah takdir bagai menyatukan dia dengan FazzuraBagi Fazzura dia hanya mahu lelaki ini membenci dirinya Dia hanya janda yang tidak layak untuk berdampingan dengan jejaka sempurna seperti Riyadh“Aku dah agak keluarga aku sendiri pun tak nak bela orang gila ni Kau pulak yang teringin nak bela Tu pun sebab anak anak aku je Kalau tak sebab anak anak aku ni tak mungkin kau nak dengan aku Aku ni janda Cacat Gila” Siti FazzuraKehendak orang tua Fazzura yang ingin dia berkahwin dengan lelaki yang merangkap sepupunya sendiri membuatkan Fazzura kian terluka Menerima Ammar Haikal sepupunya sendiri umpama menyerahkan diri untuk ter.

PDF soccerjerseys wholesale.co ☆ Elusan Kasih PDF Î

➵ Elusan Kasih Read ➼ Author A'je Fazlina – Soccerjerseys-wholesale.co SITI FAZZURA Hidupnya penuh dengan derita dan sengsara Hanya kerana menjadi seorang isteri kepada lelaki yang dicintainya dirinya kian dipinggirkan keluarga Hanya disebabkan dia sudah tidak menarik laSITI FAZZURA Hidupnya penuh dengan derita dan sengsara Hanya kerana menjadi seorang isteri kepada lelaki yang dicintainya dirinya kian dipinggirkan keluarga Hanya disebabkan dia sudah tidak menarik lagi pada pandangan seorang suami dia juga diceraikan Saat itu Riyadh hadir sebagai penyelamat Menghulurkan kasih sayang yang tulus hanya untuk kedua dua anaknyaMOHD RIYADH RIZULLAH Dia lelaki sempurna Bila takdir menemukan dia dengan Ailah dan Fazmizie pintu hatinya terbuka untuk sebuah ikatan perkahwinan dengan kekasih hati yang dicintai Malangnya tatkala masa itu tiba dia kehilangan Bahkan dia ditinggalkan tanpa sebarang kata Saa.

PDF soccerjerseys wholesale.co ☆ Elusan Kasih PDF Î

PDF soccerjerseys wholesale.co ☆ Elusan Kasih PDF Î

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *